خدمات واحد صافکاری و نقاشی خودرو در پرشیاخودرو

خدمات واحد صافکاری و نقاشی خودرو در پرشیاخودرو

.....

صافکاری و نقاشی BMW و MINI

شرکت پرشیاخودرو ارائه دهنده خدمات پس از فروش BMW و MINI در ایران در زمینه ارائه خدمات صافکاری ماشین BMW , MINI و خدمات نقاشی خودروهای ب‌ام‌و و مینی، خدمات استاندارد و حرفه‌ای را ارئه می‌کند. به همین منظور سالن اختصاصی بادی‌شاپ در دفتر مرکزی این شرکت واقع در کیلومتر 5 جاده مخصوص تهران کرج، به جدیدترین و پیشرفته‌ترین تجهیزات تخصصی تعمیرگاهی مجهز شده است.

 

ابزارهای صافکاری و نقاشی خودرو BMW و MINI

واحد صافکاری خودرو و نقاشی خودرو BMW و MINI پرشیاخودرو مطابق با استانداردهای گروه BMW با استفاده از تجهیزات پیشرفته و تکنسین‌های حرفه‌ای، خودروهای آسیب دیده بر اثر تصادفات را مطابق با آخرین استانداردهای ایمنی ب‌ام‌و تعمیر، صافکاری و نقاشی ماشین می‌کند. استفاده از دستگاه های مدرن مانند موارد زیر در این واحد، کیفیت نهایی کار را تضمین می‌کند.

 

جوشکاری آلومینیوم اسکنر رنگ بی ام و تجهیزات صافکاری bmw
خشک کن موضعی bmw- تجهیزات صافکاری و نقاشی بی ام و اسکنر رنگ بی ام و - نقاشی خودرو
  • جوشکاری آلومینیوم
  • اسکنر رنگ
  • خشک کن موضعی
  • ضخامت سنج دیجیتالی رنگ
  • صافکاری با دستگاه جوش نقطه‌ای
  • صافکاری با دستگاه pdr
  • ....

همچنین دستگاه شاسی‌کشی پرشیاخودرو یکی از مجهزترین دستگاه‌های شاسی‌کشی جهان است که دارای نقشه شاسی مدل‌های مختلف BMW بوده و دقیق‌ترین تنظیم شاسی را برای خودروها انجام می‌دهد. کلیه تکنسین‌های صافکاری و نقاشی پرشیاخودرو با حضور مستمر در دوره‌های آموزشی فنی و تخصصی در داخل و خارج از کشور به دانش روز در این زمینه مسلط هستند.‌

 

دستگاه شاسی کشی خودرو

یکی دیگر از تجهیزات خاص و منحصربفردی که در واحد بادی‌شاپ شرکت پرشیاخودر موجود است، دستگاه شاسی‌کشی است که به جرات یکی از مجهزترین و هوشمندترین نمونه‌های موجود در جهان است. این دستگاه که تمامی نقشه‌های شاسی انواع مدل‌های ب‌ام‌و را در اختیار دارد، طبق استانداردهای کمپانی مادر قادر است نیرویی مشخص را بر قسمت‌های آسیب دیده شاسی وارد کند و ان را به حالت اولیه و استاندارد باز گرداند.

 

شاسی‌کشی خودرو و تعمیر بخش‌های آسیب دیده

باید توجه داشت که شاسی به عنوان اسکلت اصلی سازه خودرو، وظیفه تامین امنیت و ایمنی کابین و خودرو را برعهده دارد. بنابراین میزان نیروی اعمال شده در زمان شاسی‌کشی تاثیر مستقیمی بر کاهش مقاومت و در نتیجه کاهش ایمنی خودرو دارد. اینجاست که تکنولوژی موجود در دستگاه‌های شاسی‌کشی به کمک آمده و مانع از کاهش مقاومت شاسی می‌شود.

 

تلفن و رزرو نوبت دهی اینترنتی خودرو های BMW و MINI

مشتریان گرامی جهت رزرو نوبت پذیرش کارشناسی خودروهای BMW و MINI و همچنین کسب اطلاعات بیشتر درخصوص جزئیات و هزینه خدمات صافکاری و نقاشی خودرو ب ام و - مینی و اقدامات ارائه شده در واحد خدمات پس از فروش پرشیاخودرو می‌توانند از طریق لینک‌ و شماره تلفن زیر اقدام کنند:

 

رزرو نوبت دهی اینترنتی

تلفن ۰۲۱۴۵۹۱ داخلی ۱۱۵۰ و ۱۱۵۸

 

صافکاری بی رنگ BMW و MINI با PDR

این روزها شاید عبارت صافکاری بدون رنگ با PDR زیاد به گوشتان رسیده باشد. اما واقعیت این است که صافکاری بی رنگ ب ام و با PDR یک مهارت کاملا تخصصی است که علاوه‌بر دانش فنی، مستلزم تجهیزات تخصصی زیادی است که بسیاری از مراکز خدماتی موجود در سطح کشور فاقد آن هستند. شرکت پرشیاخودرو به عنوان ارائه دهنده خدمات پس از فروش خودروهای ب‌ام‌و و مینی در ایران، در واحد بادی‌شاپ خود مجهزترین و پیشرفته‌ترین تجهیزات مرتبط با خدمات صافکاری و نقاشی را در اختیار دارد. یکی از این بخش‌ها صافکاری بی رنگ PDR است که تکنسین‌های آموزش دیده توسط آن‌ها بخش‌های آسیب دیده بدنه خودرو را صافکاری می‌کنند.

 

صافکاری بی رنگ BMW و MINI با PDR

 

هزینه صافکاری خودرو

نخستین مرحله در فرآیند تعمیر و بازسازی یک خودروی آسیب دیده بر اثر تصادف در شرکت پرشیاخودرو، برآورد هزینه احتمالی توسط کارشناسان حرفه‌ای است. در این مرحله قسمت‌های آسیب‌ دیده خودرو مورد ارزیابی قرار گرفته و در صورت نیاز به قطعه‌ای جدید و یا صافکاری و نقاشی قسمت موردنظر، هزینه‌های احتمالی محاسبه شده و به مالک اعلام می‌گردد.

 

هزینه نقاشی خودرو

هزینه نقاشی خودرو در واحد بادی‌شاپ پرشیاخودرو پیش از انجام مراحل کار، برآورد هزینه نقاشی خودرو صورت می‌گیرد که با توجه به استفاده از متریال باکیفیت و مرغوب یکی از معتبرترین برندهای حاضر در این زمینه یعنی گلازوریت آلمان، می‌‌توان گفت که این هزینه‌‌ها کاملا توجیح پذیر است. چرا که در نهایت تمامی این اقدامات سبب می‌شود خسارات ناشی از تصادف و افت قیمت خودرو BMW و MINI کاهش یابد و در نهایت خودرو آسیب دیده با کمترین میزان افت قیمت، مانند نمونه فابریک و استاندارد ترمیم و بازسازی شود.

 

مراحل صافکاری حرفه ای خودرو BMW و MINI

فرآیند صافکاری و نقاشی یک خودروی بی ام و - مینی آسیب دیده در پرشیاخودرو به این صورت است که از لحظه ورود خودرو به مجموعه تا خروج و تحویل آن به مشتری، یک فرآیند اصولی و استاندارد طی می‌شود که در ادامه به بررسی هریک از این مراحل خواهیم پرداخت.

 

پذیرش خودرو

پس از برآورد هزینه احتمالی تعمیر و فرآیند صافکاری و نقاشی خودروی آسیب دیده و موافقت آن توسط مالک، خودرو توسط مشاور سرویس‌های شرکت پرشیاخودرو پذیرش می‌شود. در این مرحله تمامی قسمت‌های خودرو شامل بخش‌های آسیب دیده و سالم توسط مشاور سرویس‌ها مورد بررسی قرار گرفته و ضمیمه پرونده خودرو می‌شوند. همچنین در این بخش تصویربرداری از خودرو صورت خواهد گرفت. پس از انجام مراحل پذیرش و ثبت اطلاعات کلی خودرو در سیستم، خودرو به سالن بادی‌شاپ ( یا همان سالن صافکاری و نقاشی) انتقال می‌یابد.

 

دستگاه تشخیص ضخامت رنگ BMW, MINI

دستگاه تشخیص رنگ خودرو مورد استفاده در واحد خدمات صافکاری خودرو BMW و MINI در پرشیاخودرو، یکی از کاملترین نمونه‌های سنجش ضخامت رنگ خودرو در کشور است که به صورت هوشمند و دیجیتال میزان ضخامت رنگ بدنه خودرو BMW و MINI را می‌سنجد. همچنین این دستگاه قابلیت ارائه گزارش به صورت مکتوب را دارد که به عنوان مدرک در تاریخچه خودرو باقی می‌ماند. این دستگاه در فرآیند کارشناسی خودرو بسیار ضروری است. چرا که با بررسی میزان ضخامت رنگ بدنه خودرو می‌توان دریافت که کدام قسمت از بدنه خودرو دچار رنگ شدگی است.

 

ضخامت سنج رنگ بی ام و

شایان ذکر است که این دستگاه با درصد خطای بسیار ناچیز یکی از دقیق‌ترین نمونه‌ها در ایران است. به همین دلیل فرآیند کارشناسی خودرو در پرشیاخودرو بسیار دقیق و قابل استناد است.

 

کارشناسی بیمه و تائیدیه مشتری

پیش از انجام هرگونه فعالیت بر روی خودرو، کارشناسان بیمه نیز جهت انجام فرآیند پرداخت خسارت و پروسه مالی، خودرو را مورد بررسی قرار داده و نتیجه کارشناسی را به شرکت اعلام می‌کنند. در نهایت مالک خودرو نیز در جریان فرآیند قرار گرفته و پس از دریافت تائیدیه از ایشان، فعالیت‌های تعمیراتی و فرآیند صافکاری و نقاشی بر روی خودرو آغاز خواهد شد.

 

کارشناسی رنگ و صافکاری بی ام و

 

دمونتاژ قطعات آسیب دیده خودرو و برآورد قطعات موردنیاز

اولین اقدام در شروع به کار صافکاری و نقاشی یک خودروی آسیب دیده، دمونتاژ قطعاتی است که بر اثر تصادف آسیب دیده‌اند. در این مرحله علاوه‌بر دمونتاژ قطعات، برآوردی از قطعات موردنیاز جهت احیا و بازسازی صورت می‌گیرد که ممکن است در ابتدا پیش‌بینی نشده باشند. چرا که برخی از قسمت‌ها در ارزیابی ابتدایی ممکن است نیاز به تعویض نداشته باشد، اما با آغاز کار و برریسی میزان خسارات وارد شده، تعویض قطعه موردنظر در دستور کار قرار بگیرد. این نکته را باید توجه داشت که اصل اول در فرآیند احیا و بازاسازی یک خودروی آسیب دیده در اثر تصادف، حفظ امنیت و ایمنی سرنشینان است. بنابراین در صورت نیاز قطهعات با نمونه فابریک و استاندارد جایگزین خواهند شد.

 

دمونتاژ قطعات آسیب دیده خودرو و برآورد قطعات موردنیاز

 

سفارش‌گذاری و تحویل قطعات خودرو

هر خودروی آسیب دیده در اثر تصادف نیاز به قطعاتی دارد که در فرآیند تعمیر و بازسازی به آن نیاز خواهد داشت. بنابراین در گام بعدی، تکنسین‌های بادی‌شاپ پرشیاخودرو لیستی از قطعات مورد نیاز را تهیه کرده و در اختیار انبار مرکزی قرار می‌دهند. پس از ثبت درخواست قطعه موردنظر از سوی انبار تحویل می‌گردد. اما در این بین ممکن است قطعه‌ای در حال حاضر در لیست موجودی انبار وجود نداشته باشد که در این صورت فرآیند سفارش‌گذاری طی خواهد شد و قطعه موردنظر در سریع‌ترین زمان ممکن تامین می‌گردد.

 

تلفن و رزرو نوبت دهی اینترنتی خودرو های BMW و MINI

مشتریان گرامی جهت رزرو نوبت پذیرش کارشناسی خودروهای BMW و MINI و همچنین کسب اطلاعات بیشتر درخصوص جزئیات و هزینه خدمات صافکاری و نقاشی خودرو ب ام و - مینی و اقدامات ارائه شده در واحد خدمات پس از فروش پرشیاخودرو می‌توانند از طریق لینک‌ و شماره تلفن زیر اقدام کنند:

 

رزرو نوبت دهی اینترنتی

تلفن ۰۲۱۴۵۹۱ داخلی ۱۱۵۰ و ۱۱۵۸

 

شاسی‌کشی خودرو و تعمیر بخش‌های آسیب دیده

در این مرحله همزمان با سفارش‌گذاری قطعات، شاسی خودرو مورد بررسی قرار می‌گیرد و در صورت نیاز توسط دستگاه شاسی‌کشی استاندارد و پیشرفته، شاسی آسیب دیده خودرو طبق استانداردهای کمپانی مادر و نقشه شاسی‌ خودرو، با نیرویی مشخص به حالت اولیه خود باز گردانده می‌شود. همچنین سایر قسمت‌هایی که نیاز به صافکاری و یا تعمیر دارند، در این مرحله به حالت اولیه و استاندارد خود باز گردانده می‌شوند.

 

مونتاژ و دمونتاژ قطعات نو خودرو

در ابتدا تمامی قطعاتی جدیدی که پس از ثبت درخواست تحویل گرفته شده‌اند، بر روی خودرو مونتاژ و نصب می‌شوند. چرا که با این کار ابتدا جانمایی قطعات صورت می‌گیرد و میزان آسیب و ضربه‌ای که به سایر بخش‌ها وارد شده است مورد ارزیابی قرار می‌گیرد تا در صورت نیاز به سایر بخش‌ها نیز رسیدگی شود. پس از آن مجددا قطعات جدید دمونتاژ می‌شوند و جهت رنگ‌آمیزی به بخش دیگری از سالن منتقل می‌شوند.

 

مونتاژ و دمونتاژ قطعات نو خودرو

 

مراحل نقاشی حرفه ای خودرو BMW و MINI

نقاشی خودرو در واحد بادی‌شاپ پرشیاخودرو مانند بسیاری دیگر از خدمات، دارای فرآیند و مراحل مشخصی است که برای اطلاع از جزئیات بیشتر این مراحل در ادامه با ما همراه باشید.

 

زیرسازی و آماده‌سازی نقاشی و رنگ‌پاشی

زیرسازی و آماده‌سازی قطعات جدید بدنه خودروهای BMW و MINI برای رنگ‌پاشی و نقاشی، همزمان با سایر بخش‌ها صورت می پذیرد. در این قسمت زیرسازی به وسیله متریال استاندارد از معتبرترین برندهای روز دنیا انجام می‌شود. به طور مثال در صورت نیاز به بتونه‌کاری و آسترپاشی، از متریال با برند گلازوریت استفاده خواهد شد. از ویژگی‌های منحصربفرد بخش خدمات نقاشی تخصصی ماشین های BMW و MINI در پرشیاخودرو، استفاده از تمامی موارد مورد نیاز از جمله تینر، بتونه، پرایمر، کیلر و رنگ از برند معتبر و شناخته شده گلازوریت آلمان است. همین امر سبب می‌شود تا در نهایت و پس از پایان فرآیند صافکاری ماشین و نقاشی ماشین، خودروی BMW و MINI آسیب دیده با تفاوت نسبت به نمونه فابریک تحویل مشتری گردد.

 

کارشناسی رنگ و صافکاری بی ام و

 

رنگ سازی خودرو

از دیگر ویژگی‌های منحصربفرد خدمات بادی‌شاپ در شرکت پرشیاخودرو، استفاده از تجهیزات رنگ‌سازی مدرن و هوشمند است. به گونه‌ای که پیش از انجام کار، رنگ خودرو توسط دستگاه اسکنر مورد بررسی و آنالیز قرار می‌گیرد. این دستگاه به تکنسین کمک می‌کند تا فرمول ترکیب رنگ را با دقتی بیش از 95 درصد در اختیار داشته باشد. همچنین ساخت و ترکیب رنگ نیز به وسیله دستگاهی مخصوص انجام می‌شود که با وارد کردن فرمول نهایی رنگ، به صورت خودکار و هوشمند رنگ‌ها را با یکدیگر ترکیب کرده و رنگ نهایی را تولید می‌کند.

پس از بدست آمدن رنگ نهایی، برای مطابقت هرچه بیشتر با رنگ اصلی بدنه خودرو،برروی قسمتی از درب باک خودرو تست رنگ صورت می‌گیرد که با توجه به دقت بسیار بالای دستگاه‌های اسکنر و ترکیب رنگ، معمولا خطایی ایجاد نمی‌شود. اما در صورت عدم تطابق با رنگ بدنه خودرو، این فرآیند آنقدر تکرار می‌شود تا به رنگ نهایی دست پیدا کرد.

 

رنگ سازی خودرو

 

اتاق رنگ حرفه‌ای خودرو

یکی از ویژگی‌های منحصربفرد واحد نقاشی خودرو BMW و MINI در شرکت پرشیاخودرو، استفاده از دو اتاق رنگ حرفه‌ای است که قابلیت رنگ پاشی در فضایی به صورت کاملا ایزوله را فراهم می‌سازد. همچنین امکان تنظیم دمای محیط اتاق رنگ باعث می‌شود قطعات پس از اتمام رنگ‌پاشی، در دمایی بیش از 30 درجه سانتیگراد کاملا یکنواخت خشک شوند و اصطلاحا رنگ پخته شود.
این فرآیند دقیقا مشابه با نمونه استاندارد کمپانی بی ام و است که در نتیجه کمترین تفاوت را با قطعات فابریک خواهد داشت. بنابراین قطعات بدنه در اتاق رنگ ایزوله که عاری از هرگونه آلودگی است، به بهترین شکل ممکن رنگ آمیزی می‌شوند.

 

تلفن و رزرو نوبت دهی اینترنتی خودرو های BMW و MINI

مشتریان گرامی جهت رزرو نوبت پذیرش کارشناسی خودروهای BMW و MINI و همچنین کسب اطلاعات بیشتر درخصوص جزئیات و هزینه خدمات صافکاری و نقاشی خودرو ب ام و - مینی و اقدامات ارائه شده در واحد خدمات پس از فروش پرشیاخودرو می‌توانند از طریق لینک‌ و شماره تلفن زیر اقدام کنند:

 

رزرو نوبت دهی اینترنتی

تلفن ۰۲۱۴۵۹۱ داخلی ۱۱۵۰ و ۱۱۵۸

 

مونتاژ قطعات رنگ شده و تعویضی خودرو

پس از اینکه قطعات نو و تعویضی رنگ‌آمیزی و آماده نصب بر روی خودرو شدند، وارد مرحله مونتاژ می‌شویم. در این قسمت تقریبا فرآیند صافکاری و نقاشی خودرو به پایان می‌رسد و تمامی قطعات تعویضی جدید در جای خود قرار می‌گیرند. فرآیند مونتاژ قطعات یکی از حساس‌ترین بخش‌ها در این پروسه می‌باشد. چرا که قطعات رنگ شده بدنه می‌بایست با دقتی بالا و بدون کوچک‌ترین آسیبی در محل موردنظر خود نصب شوند. همچنین دقت مونتاژ یک به یک قطعات نیز از اهمیت بالایی برخوردار است. زیرا در نهایت مجموعه‌ای از قطعات هستند که در کنار یکدیگر چهره خودرو را تکمیل می‌کنند.

 

پولیش کاری خودرو

در انتها خودرو به بخش پولیش کاری منتقل می‌شود و قسمت‌های رنگ شده بدنه مجدد توسط دستگاه‌های حرفه‌ای پولیش‌کاری اوربیتال و متریال درجه یک از معتبرترین برندها پولیش می‌شوند. این در حالی است که پولیش نهایی خدرو سبب می‌شو که رنگ سایر قسمت‌های بدنه نیز اصطلاحا احیا شود و درخشندگی قابل قبولی داشته باشند.

 

پولیش کاری خودرو bmw, mini

 

اتاق نور خودرو

یکی دیگر از بخش‌های مهم در سالن بادی‌شاپ پرشیاخودرو، فضای منحصربفردی است که به دو اتاق نور اختصاص یافته است. در واقع اتاق نور نه تنها در بخش کارشناسی رنگ بدنه خودرو می‌تواند مثمر ثمر باشد، بلکه برای اجرای کارهای جانبی دیگر از جمله پولیش و سرامیک بدنه خودرو نیز مفید باشد. چرا که نور موجود در این اتاق‌ها توسط لامپ‌های LED مخصوص تامین می‌شوند.

 

اتاق رنگ کارشناسی بی ام و در پرشیاخودرو

 

مرکز تخصصی صفرشویی خودرو BMW و MINI

کارواش خودرو  و تحویل به مشتری

در شرکت پرشیاخودرو فرآیند تحویل خودرو به این صورت است که پس از پایان فعالیت‌هایی که در بخش خدمات دریافت کرده است، توسط دستگاه کارواش تمام اتوماتیک خودرو شسته شده داخل کابین ان نظافت می‌گردد. در پایان نیز خودو توسط مشاور سرویس مربوطه در بخش Final به مشتری تحویل داده می‌شود.

 

 

تلفن و رزرو نوبت دهی اینترنتی خودرو های BMW و MINI

مشتریان گرامی جهت رزرو نوبت پذیرش کارشناسی خودروهای BMW و MINI و همچنین کسب اطلاعات بیشتر درخصوص جزئیات و هزینه خدمات صافکاری و نقاشی خودرو ب ام و - مینی و اقدامات ارائه شده در واحد خدمات پس از فروش پرشیاخودرو می‌توانند از طریق لینک‌ و شماره تلفن زیر اقدام کنند:

 

رزرو نوبت دهی اینترنتی

تلفن ۰۲۱۴۵۹۱ داخلی ۱۱۵۰ و ۱۱۵۸