خدمات پس از فروش MINI, BMW

خدمات پس از فروش MINI, BMW

.....

خدمات پس از فروش MINI, BMW

به طور خلاصه، خدمات پس از فروش خودرو مجموعه‌ای از فرآیندهایی است که رضایت مشتری را از محصولات و خدمات خودرو تضمین می‌کند. برآوردن نیازها و خواسته‌های مشتریان ضروری است. به این ترتیب ارائه خدمات پس از فروش استاندارد می‌تواند گامی موثر در برندسازی و تثبیت جایگاه برند در ذهن مخاطب شمرده شود. همچنین مشتریان و دارندگان خودرو می‌توانند به ترویج محصولات و خدمات برند کمک می‌کنند. خدمات پس از فروش تضمین می‌کند که محصولات و خدمات مطابق یا فراتر از انتظارات مشتری هستند.

اگر بخواهیم نگاهی به سابقه خدمات پس از فروش در گذشته شرکت‌ها داشته باشیم، باید صادقانه بگوییم که پس از فروش محصول، اغلب خدمات پس از فروش کنار گذاشته می‌شد. اما واحد خدمات پس از فروش پرشیاخودرو از همان ابتدای اغاز فعالیت خود، نگاه ویژه‌ای به بحث خدمات پس از فروش داشته است.

در حال حاضر این یک واقعیت شناخته شده است که خدمات پس از فروش BMW  بیشتر از خودروهای جدید برای فروشندگان می‌تواند اهمیت داشته باشد. اولین قدم حفظ وفاداری مشتری در محل فروش است. ایجاد ارتباط مجدد با مشتری نیز با توجه به راهکارهای مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) ضروری است که تمامی این موارد در شرکت پرشیاخودرو لازم الاجرا و ضروی است.

 

خدمات پس از فروش خودرو پرشیاخودرو بی ام و

 

خدمات پس از فروش پرشیاخودرو

خدمات پس از فروش BMW قطعا یک فرایند ارزشمند است. در سال‌های گذشته و برای مدت بسیار طولانی، شرکت‌ها و نمایندگی‌های فروش خودرو تمرکز اصلی خود را بر فروش خودرو ب ام و جدید و یا حتی فروش خودرو کارکرده بی ام دابلیو که تجارت اصلی آن‌ها است معطوف کرده بودند. شرکت پرشیاخودرو ارائه دهنده خدمات فروش و خدمات پس از فروش BMW و MINI در ایران با شبکه گسترده نمایندگی‌ها در سراسر کشور همواره در تلاش است خدماتی نوین و مطابق با استانداردهای روز کمپانی BMW به دارندگان خودروهای ب‌ام‌و و مینی ارائه کند.

خدمات از فروش پرشیاخودرو به کمک دستگاه های بسیار پیشرفته‌ای مانند تجهیزات زیر صورت می پذیرد:

  • دستگاه تنظیم فرمان
  • دستگاه اکتیو کروز کنترل
  • دستگاه شستشوی قطعات
  • دستگاه تست عملکرد و شارژ کولر
  • دستگاه بالانس چرخ
  • دستگاه آنالیز چهار گاز یا پنج گاز
  • دستگاه عیب یاب
  • دستگاه شستشوی انژکتور
  • دستگاه تست ترمز
  • دستگاه تست کمک فنر
  • دستگاه تزریق روغن
  • گیج اندازه گیری کمپرس موتور
  • میز دوار موتور و گیربکس
  • جوشکاری آلومینیوم
  • اسکنر رنگ
  • چراغ رنگ سازی
  • خشک کن موضعی
  • ضخامت سنج دیجیتالی رنگ
  • صافکاری با دستگاه جوش نقطه ای
  • دستگاه شاسی کشی تخصصی مدل های مختلف BMW
  • کارواش تمام اتوماتیک
  • ...

همچنین کلیه تکنسین‌های واحد تعمیرگاه پرشیاخودرو سطح بالایی از دوره‌های آموزشی را در زمینه تخصصی خود در داخل و خارج از کشور سپری کرده‌اند.

 

خدمات پس از فروش خودرو پرشیاخودرو بی ام و

 

بخش های خدمات پس از فروش پرشیاخودرو

خدمات پس از فروش پرشیاخودرو دارای واحدهای مختلف زیر می باشد:

  • خدمات تعمیرات فنی و موتوری
  • خدمات صافکاری و نقاشی خودرو
  • نگهداری خودرو و سرویس در محل
  • امداد خودرو
  • فروش بسته های گارانتی و BSI
  • تیونینگ خودرو
  • فروش قطعات و لوازم یدکی BMW

 

واحد خدمات تعمیرات فنی و موتوری پرشیاخودرو

 

واحد خدمات تعمیرات فنی و موتوری پرشیاخودرو

 

خدمات تعمیرگاه فنی و موتوری BMW شامل بخش‌های مختلف خودرو از جمله تعمیرات جلوبندی، تعمیرات و تنظیمات پیشرانه، تنظیمات فرمان، تعمیرات سیستم انتقال قدرت شامل گیربکس و دیفرانسیال، تعمیرات زیربندی، بالانس دقیق چرخ ها، تعمیرات و تنظیمات فنر بندی و ... بوده که به کمک دستگاه های بسیار پیشرفته‌ای مانند دستگاه تنظیم فرمان، دستگاه اکتیو کروز کنترل و ... می‌شود.

 

واحد خدمات صافکاری و نقاشی خودرو

 

واحد خدمات تعمیرات فنی و موتوری پرشیاخودرو

 

کلیه خدمات بخش بادی‌شاپ یا همان صافکاری خودرو و نقاشی خودرو نیز طبق استانداردهای روز برای کلیه خودروهای ب‌ام‌و و مینی در این مجموعه انجام می‌شود.

یکی از قسمت‌های جذاب در سالن بادی‌شاپ، صافکاری بدون رنگ PDR است که توسط تکنسین‌های مجرب و با استفاده از تجهیزات مدرن و پیشرفته انجام می‌شود. همچنین تجهیزات منحصربفردی از جمله دستگاه تشخیص رنگ، دستگاه ضخامت سنگ و اتاق رنگ استاندارد از دیگر مواردی هستند که در مجموعه پرشیاخودرو مورد استفاده قرار می‌گیرند.

 

صافکاری خودرو و نقاشی خودرو

 

استفاده از دستگاه‌های مدرن مانند جوشکاری آلومینیوم، اسکنر رنگ، چراغ رنگ‌سازی، خشک‌کن موضعی، ضخامت سنج دیجیتالی رنگ، صافکاری با دستگاه جوش نقطه‌ای و ... در این واحد، کیفیت نهایی کار را تضمین می‌کند. همچنین دستگاه شاسی‌کشی پرشیاخودرو یکی از مجهز‌ترین دستگاه‌های شاسی‌کشی جهان است که دارای نقشه شاسی مدل‌های مختلف BMW بوده و دقیق‌ترین تنظیم شاسی را برای خودروهایی که از این قسمت دچار آسیب شده‌اند انجام می‌دهد.

کلیه تکنسین‌های صافکاری و نقاشی پرشیاخودرو با حضور مستمر در دوره‌های آموزشی فنی و تخصصی در داخل و خارج از کشور به دانش روز در این زمینه مسلط هستند.

 

 
رزرو نوبت دهی اینترنتی خودروهای BMW و MINI 

تلفن ۰۲۱۴۵۹۱ داخلی ۱۱۵۰ و ۱۱۵۸

 

واحد نگهداری خودرو و سرویس در محل

 

واحد نگهداری خودرو و سرویس در محل

 

شرکت پرشیاخودرو به منظور راه حال مشتریان گرامی، خدمات ویژه‌ای را برای این عزیزان درنظر گرفته است که یکی از این خدمات ارزشمند به خدمات سرویس در محل اختصاص دارد. خدمات سرویس در محل شامل انجام سرویس‌های ادواری و نگهداری خودرو، انجام خدمات تعمیرات سبک می‌شود.

 

واحد امداد خودرو

 

واحد نگهداری خودرو و سرویس در محل

 

به منظور اطمینان خاطر مشتریان از سلامت خودروهایشان ، واحد امدادخودرو ،بازديد در محل و انجام سرویس های دوره ای برای خودروهای BMWوMINI   تعريف نموده که با ارائه اين طرح ، مشتريان از صحت و سلامت سيستمهاي الکتریکی و مکانیکی  خودروي خود مطمئن مي شوند و در صورت وجود هرگونه ایراد احتمالي، در مراحل اوليه نسبت به رفع آن اقدام مي نماید تا هزينه‌هاي اضافی به مشتري تحميل نگردد. همچنین واحد امداد خودرو پرشیاخودرو، به صورت شبانه روزی و به صورت ۳۶۵ روز در تمام سال، خدمات امداد سیار و حمل خودرو را به ب ام و سواران و مشتریان خود ارائه می نماید. از جمله خدمات امداد خودرو پرشیاخودرو عبارتند از:

  • انجام سرویس ادواری خودروهای BMW و  MINI
  • تعمیرات سبک
  • مشاوره فنی   
  • بازدید فنی الکتریکی ومکانیکی
  • بازدید سیستم سوخت رسانی
  • بازدید سیستم ایمنی
  • بازدید قبل از سفر
  • فروش اکسسوری در محل
  • فروش قطعات و ارسال به تمام استان‌ها
  • فروش لاستیک و ارسال به تمام کشور

 

تلفن واحد امداد پرشیاخودرو : ۰۲۱۴۵۹۱ داخلی ۱، ۱۵۲۲، ۱۵۲۳

تلفن همراه پشتیبانی : ۰۹۱۲۰۳۸۵۸۶۶

 

واحد فروش بسته های تمدید گارانتی و BSI

 

واحد فروش بسته های تمدید گارانتی و BSI

 

یکی دیگر از خدمات مفید و ارزشمندی که می‌تواند در رده‌بندی خدمات پس از فروش قرار بگیرد، فروش و تمدید بسته‌های گارانتی است. شرکت پرشیاخودرو برای رفاه حال مشتریان و ایجاد فضایی امن و مطمئن، اقدام به فروش بسته‌های گارانتی ثانویه کرده است. پوشش بسته‌های متنوع گارانتی و BSI پرشیا خودرو ضمن ایجاد اطمینان از دریافت مستمر و پیوسته خدمات پس از فروش استاندارد BMW و MINI، باعث حفظ ارزش خودروی شما در بازار معاملات خودرو خواهد شد. برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید به صفحه اختصاصی بسته‌های گارانتی و BSI در وبسایت پرشیاخودرو مراجعه فرمایید.

از جمله مزایای بسته‌هیا گارانتی ثانویه پرشیاخودرو می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  1. آسودگی خاطر از پوشش هزینه های گاهاً بسیار سنگین جهت رفع ایرادات فنی پنهان و محتمل در خودرو
  2. ارائه خدمات وسیع گارانتی برای تمامی قسمتهای خودرو
  3. امکان انتخاب یکی از بسته‌های گارانتی طلایی، نقره‌ای یا برنزی 1 تا 2 ساله بسته به کارکرد و وضعیت سلامت خودرو
  4. ارائه خدمات پس از فروش در 13 نمایندگی مجاز پرشیا خودرو در سراسر کشور
  5. ارائه خدمات رایگان امداد بالینی و حمل شهری خودروهای تحت پوشش گارانتی در سراسر کشور
  6. استفاده از نرم افزارها و قطعات یدکی اورجینال Genuine شرکت BMW برای رفع ایرادات فنی
  7. امکان اضافه کردن پوشش گارانتی خودرو تا کارکرد 100 هزار کیلومتر
  8. امکان دریافت خدمات متنوع خودرویی پرشیا خودرو با تخفیف‌های ویژه ؛ مختص دارندگان بسته‌های گارانتی
  9. افزایش ارزش مبادلاتی خودرو و امکان انتقال پوشش ارزشمند گارانتی به مالک بعدی

 

تلفن واحد امداد پرشیاخودرو : ۰۲۱۴۵۹۱ داخلی ۱، ۱۲۹۶ ، ۱۱۲۹

 

واحد تیونینگ خودرو

 

واحد تیونینگ خودرو

 

یکی دیگر از مواردی که می‌توان به بحث خدمات پس از فروش افزود، خدمات تیونینگ خودرو است که شرکت پرشیاخودرو در این زمینه نیز تدابیری را برای رفاه حال مشتریان خود اندیشیده است. دارندگان خودروهای BMW و MINI می‌توانند با مراجعه به نمایندگی‌های منتخب شرکت پرشیاخودرو، از کلیه خدمات تیونینگ انواع مدل‌های ب‌ام‌و بهره‌مند شوند.

در ابتدا لازم است توضحات مختصری درخصوص تیونینگ خودرو ارائه شود. به طور کلی تیونینگ خودرو به دو دسته تیونینگ فنی خودرو و تیونینگ ظاهری خودرو تقسیم می‌شود. تیونینگ فنی شامل ارتقا و افزایش توان خودرو با استفاده از قطعات افترمارکت موتوری است که با تغییرات اصولی و مهندسی در ساختار پیشرانه حاصل می‌شود. این بخش از تیونینگ در کشور به دلیل وجود محدودیت‌های قانونی و همچنین بروز مشکلات ناشی از کیفیت پایین سوخت، چندان منطقی به شمار نمی‌رود. مگر در موارد خاص نظیر خودروهای اختصاصی مسابقات اتومبیلرانی که تغییرات اساسی را ساختار فنی خود تجربه می‌کنند.

اما تیونینگ ظاهری خودرو که رایج‌ترین نوع آن است، شامل بخش‌های متنوعی از جمله تغییر سایز و نوع رینگ و تایر خودرو، تغییر ارتفاع خودرو به منظور افزایش راندمان و بالا بردن هندلینگ، نصب کاورهای محافظتی بدنه مات و شفاف، نصب کاورهای رنگی بدنه، نصب فیلم شیشه دودی، نصب کیت بدنه و بسیاری دیگر از موارد که سبب می‌شود ظاهر خودرو از حالت استاندارد خارج شود و تغییراتی را به خود ببیند.

 

تیونینگ ظاهری خودرو

 

شرکت پرشیاخودرو نیز سال‌هاست در زمینه انواع تیونینگ خودرو BMW و MINI فعالیت خود را گسترش داده است. براین اساس هم اکنون دارندگان خودروهای ب‌ام‌و و مینی می‌توانند با مراجعه به نمایندگی مرکزی شرکت پرشیاخودرو و همچنین سایر نمایندگی‌های منتخب در سراسر کشور، از کلیه خدمات تیونینگ BMW بهره‌مند شوند. شایان ذکر است پرشیاخودرو علاوه‌بر تیونینگ ظاهری خودروها، با نصب کیت اگزوز، پدال باکس و چیپ تیونینگ به مقوله تیونینگ فنی هم ورود کرده و توان خروجی خودروها را به صورت استاندارد ارتقا می‌دهد.

 

مشاوره و رزرو نوبت تیونینگ پرشیاخودرو

۰۲۱۴۵۹۱ داخلی ۱۴۰۰و ۱۲۳۱

۰۹۰۱۱۸۸۵۹۳۹

 

واحد فروش قطعات یدکی BMW, MINI

 

واحد فروش قطعات یدکی BMW, MINIتامین قطعات اصلی BMW این روزها دغدغه بسیاری از دارندگان خودروهای آلمانی است. به طوری که بسیاری از قطعات موجود در بازار قطعات تقلبی و متفرقه‌ای هستند که در بسته‌بندی اورجینال با قیمت بالا به فروش می‌رسند. همین موضوع باعث می‌شود علاوه‌بر خرابی زودهنگام قطعه موردنظر، بروز مشکل در سایر بخش‌ها نیز محتمل خواهد شد.

واحد قطعات پرشیاخودرو در راستای پاسخگویی به نیازهای مشتریان و همچنین ایجاد احساس امنیت و آرامش برایشان، قطعات Genuine یا همان به اصطلاح اورجینال را با بسته‌بندی و اصالت کمپانی مادر از طریق مبادی قانونی به بازار عرضه می‌کند. از این رو مشتریان و دارندگان خودروهای BMW و MINI با خیالی آسوده تمامی قطعات موردنیاز خود را می‌توانند از طریق نمایندگی مرکزی و سایر نمایندگی‌های موجود در سراسر کشور تهیه نمایند. همچنین به منظور رفاه حال مشتریان، فروشگاه‌های اختصاصی فروش قطعه نیز درنظر گرفته شده است که به صورت تخصصی قطعات اورجینال BMW را به بازار عرضه می‌کنند.

 

واحد فروش لوازم یدکی پرشیاساین

از سوی دیگر واحد قطعات شرکت پرشیاخودرو برندی به نام پرشیا ساین (Persia Sign) را در کنار قطعات OEM و Genuine به بازار عرضه می‌کند. پرشیا ساین همانند قطعات یدکی  BMW Group، گزینه‌های متنوعی را پیش روی متقاضیان خدمات و قطعات برند BMW و MINI در ایران قرار می‌دهد. شایان ذکر است برند پرشیا ساین در کنار عرضه قطعات یدکی BMW Group انجام می‌پذیرد و هیچگونه تداخلی با عرضه قطعات BMW Group نخواهد داشت، بلکه واحد قطعات پرشیا خودرو قطعات با کیفیت و قیمت به صرفه را به مشتریان خود عرضه خواهدکرد.

مسلما اصالت و قیمت قطعات نقش مهمی در کیفیت و هزینه تعمیرات خودرو شما خواهد داشت. در سال‌های اخیر با افزایش قیمت قطعات و ازدیاد قطعات تقلبی در بازار وظیفه خود دانستیم راه حل مناسبی برای این موضوع ایجاد نماییم. واحد قطعات پرشیا خودرو تصمیم گرفته است به جز قطعات Genuine، از قطعات OEM نیز در شبکه تأمین خود استفاده کند که این امر نیز در همکاری و قرارداد با قطعه‌سازان بین‌المللی انجام می‌گیرد.

به طور معمول ۳ گروه قطعه برای استفاده مشتریان BMW در بازار دنیا عرضه می‌شود:

  • BMW Group : قطعات تولید شده توسط قطعه‌سازان در بسته‌بندی و جعبه BMW که روی آن‌ها نشان تجاری BMW Group  درج شده است.
  • OEM : قطعات تولید شده توسط قطعه‌سازان مورد تائید شرکت BMW که در بسته‌بندی تجاری همان شرکت تولید کننده قطعه عرضه می‌گردد.
  • After Market :  قطعات تولید شده توسط شرکت‌هایی که کمپانی BMW از آن‌ها برای خط تولید استفاده نمی‌کند.

 

ارتباط با واحد پذیرش پرشیاخودرو

مشتریان گرامی جهت رزرو نوبت پذیرش و کارشناسی خودروهای BMW و MINI و همچنین کسب اطلاعات بیشتر درخصوص جزئیات، هزینه خدمات پس از فروش ب ام و - مینی و اقدامات ارائه شده می‌توانند از طریق لینک‌ و شماره تلفن زیر اقدام نمایند.

رزرو اینترنتی پذیرش کارشناسی خودرو 

تلفن ۰۲۱۴۵۹۱ داخلی ۱۱۵۰ و ۱۱۵۸