تاریخ درج خبر : 1396/4/27

قدرت نمایی پرشیاخودرو در نمایشگاه خودرو کشور در سال ۹۴.

از ۲۷ الی ۳۰ بهمن ماه شهر اصفهان میزبان دوازدهمین نمایشگاه بین المللی صنعت خودرو این شهر بود. در این نمایشگاه که اکثر شرکت های خودرویی ایران شرکت کرده بودند شاهد حضور قدرتمند شرکت پرشیاخودرو با حضور خودروهای مدرن BMW نیز بودیم.

بدون شک می توان دوازدهمین نمایشگاه بین المللی صنعت خودرو شهر اصفهان را بهترین نمایشگاه خودرویی سال ۹۴ کشورمان دانست. این نمایشگاه از چهار سالن تشکیل شده بود که یکی از این چهار سالن به صورت اختصاصی در اختیار خودروهای شرکت پرشیاخودرو بود. ۵۶ خودرو در این نمایشگاه بین المللی این شهر به نمایش در آمد که ۹ خودروی گران قیمت آن از سالن اختصاصی پرشیاخودرو بودند.

علاوه بر این ارزش مالی دقیق تمام خودرو های حاضر در این برنامه ۸ میلیارد و ۸۷۸ میلیون تومان بوده که ۳ میلیارد و ۳۷۹ میلیون تومان آن را به تنهایی خودرو های پرشیاخودرو تشکیل داده بود. در نهایت با توجه به این آمار و ارقام به جرات می توان شرکت پرشیا خودرو یکی از دلایل اصلی فاصله بسیار زیاد نمایشگاه خودرو اصفهان نسبت به دیگر نمایشگاه های مشابه در شهر های دیگر در سال ۹۴ بود.


پرشیاخودرو سعی کرده بود که تمام مدل های خود را در این نمایشگاه به نمایش در آورد که از مهم ترین اتفاقات این بخش از نمایشگاه رونمایی از BMW X1 مدل ۲۰۱۶ بود. این خودرو که برای اولین بار توسط شرکت پرشیاخودرو وارد ایران شده نسل جدید X1 به حساب می آید که به زودی به بازار ایران عرضه می شود. در نهایت باید گفت سالن اختصاصی شرکت پرشیاخودرو پر بازدید ترین بخش نمایشگاه خودرو اصفهان بود.

 

پرشیاخودرو مدل های ب ام و

 

پرشیاخودرو مدل های ب ام و X1

 

پرشیاخودرو مدل های ب ام و