تاریخ درج خبر : 1396/4/27

گردهمایی باواریایی های مقیم ایران به مناسبت 100 سالگی BMW.

روز جمعه برابر با 21 اسفند ماه پس از میهمانی ویژه پرشیا خودرو در خانه همایش های فرشته که در روز 17 اسفند با حضور میهمانان ویژه این شرکت برگزار شد، این بار پرشیاخودرو اسپانسر و حامی کمیته ب ام و کلاسیک شد و در پیست اتومبیل رانی آزادی شاهد گردهمایی بسیار بزرگ خودروهای ب.ام.و بودیم.

در این تجمع عظیم خودرویی ،بیش از ۳۰۰ دستگاه ب.ام.و حضور داشتند . کمپانی بزرگ ب.ام.و در هفتم مارچ۲۰۱۶ برابر با ۱۷ اسفند ماه ۱۳۹۴ صد ساله شد و چهار روز بعد و در اولین فرصت کلوپ ب.ام.و برنامه ای را بر این مناسبت ترتیب داد و پرشیا خودرو نیز حامی این برنامه شد.

. BMW 1500، BMW 1600، BMW 2000، BMW 3000، BMW 3-Series E30 Station، BMW 3-Series Cabriolet، BMW 3-Series E36 Canvertible، BMW M3 E36، BMW 2002 Canvertible، BMW M3 E92 و ... از جمله خودروهای BMW حاضر در این برنامه بودند که نمیتوانید نمونه آن ها را به راحتی در خیابان ها ببینید. در کنار این ها بد نیست به نمونه های مسابقه ای از ب.ام.و ها که توسط قهرمانان اتومبیل رانی در کشورمان تقویت شده اند نیز اشاره کنیم. به هر حال تجمعی در این مقیاس از سوی طرفداران یک کمپانی خودرویی در کشورمان در خور توجه و قابل احترام است. در پایان برنامه نیز شاهد انجام حرکات نمایشی از سوی تنها BMW M3 E92 در کشورمان بودیم که با حرکات بی نظیر خود تماشاگران را به وجد آورد.

 

پرشیاخودرو ، persiakhodro ، ب.ام.و ، bmw ، بی ام و، ب ام و

 

پرشیاخودرو ، persiakhodro ، ب.ام.و ، bmw ، بی ام و، ب ام و

 

پرشیاخودرو ، persiakhodro ، ب.ام.و ، bmw ، بی ام و، ب ام و