تاریخ درج خبر : 1396/4/31

فروش و خدمات پس از فروش پرشیاخودرو در شهر اهواز افتتاح شد.

شرکت پرشیاخودرو، روز به روز در حال گسترش فعالیت های خود بوده و در همین راستا در تاریخ 11 بهمن طی مراسمی هجدهمین نمایندگی فروش و دوازدهمین نمایندگی پس از فروش شرکت پرشیاخودرو در شهر اهواز افتتاح گردید.

یکی از مهم ترین فعالیت های پرشیاخودرو در سال های اخیر، گسترش شبکه نمایندگان در نقاط مختلف کشور است. طی 3 سال اخیر 18 نمایندگی فروش، 11 مرکز خدمات پس از فروش، 2 مرکز فروش قطعات و لوازم یدکی و یک مرکز امداد پرشیاخودرو در شهر های مختلف کشور تاسیس شده تا به یکی از بزرگترین عرضه کنندگان خودروهای مدرن اروپایی در کشور بدل شود.

روند گسترش مرز های پرشیاخودرو از سال 1392در کشور آغاز شده و همچنان ادامه دارد و اکنون شاهد افتتاح نمایندگی فروش و خدمات پس از فروش آن در شهر اهواز هستیم. در تاریخ 11 بهمن طی مراسمی هجدهمین نمایندگی فروش و دوازدهمین نمایندگی پس از فروش شرکت پرشیاخودرو در شهر اهواز افتتاح گردید. البته در کنار مراسم افتتاحیه، شاهد رونمایی از سری 7 جدید در این نمایندگی بودیم. در حال حاضر نمایندگی اهواز پرشیاخودرو با کد 20 فعالیت خود را در خانواده بزرگ پرشیاخودرو آغاز کرده تا این بار شاهد ارائه خدمات توسط پرشیاخودرو به ب.ام.و سواران استان خوزستان باشیم.