تاریخ درج خبر : 1400/8/29

تیونینگ جذاب ب‌ام‌و سری 2 توسط منهارت

 

ب‌ام‌‌و سری 2 جدید به خصوص نسخه M240i، به لحاظ طراحی منتقدان و طرفداران بسیار زیادی دارد. اما با این وجود نمی‌توان جذابیت بالای این کوپه پرفورمنس را حداقل تا پیش از معرفی رسمی مدل BMW M2 انکار کرد. BMW Series2 Coupe کوپه جذاب با قدرت 382 اسب‌بخار و حداکثر گشتاور 500 نیوتن متری، می‌تواند از پس خواسته‌های بسیاری از علاقه‌مندان برآید.

 

اما اگر شما هم جزو آن دسته از افرادی هستید که توان خروجی M240i راضی‌تان نمی‌کند، کمپانی تیونینگ منهارت به تازگی نسخه‌ای ارتقا یافته از آن را تحت عنوان MH2 450 معرفی کرده است. این شرکت با استفاده از پاورباکس MHtronic و سیستم اگزوز فولادی ضدزنگ، توانسته توان خروجی آن را به 450 اسب‌بخار و حداکثر گشتاور 650 نیوتن متر ارتقا دهد.

 

بر این اساس می‌توان گفت در حال حاضر MH2 450 وارد محدود قدرتی M4 شده و برای این محصول جذاب خط و نشان می‌کشد. چرا که نسخه استاندارد ب‌ام‌ M4 توانی معادل 473 اسب‌بخار و حداکثر گشتاور 550 نیوتن متری دارد.

تیونینگ جذاب ب‌ام‌و سری 2 توسط منهارت

شایان ذکر است منهارت علاوه‌بر ارتقای فنی این محصول، تغییراتی وسیع را برای چهره نسل جدید سری 2 درنظر گرفته است که از جمله آن‌ها می‌توان به کیت کاهش ارتفاع، کیت اگزوز جدید با خروجی‌های استیل و بدون مبدل کاتالیزوری، کیت فیبرکربنی بدنه و دیکال‌های طلایی رنگ اشاره کرد.

 

همچنین منهارت رینگ‌های 20 اینچی Concave One را برای MH2 450 درنظر گرفته است که تکمیل کننده چهره خشن و البته بسیار جذاب این کوپه آلمانی خواهد بود. گفتنی است این تیونر آلمانی در حال حاضر قیمت نهایی MH2 450 را اعلام نکرده است، اما با توجه به تغییرات صورت گرفته روی آن، نباید انتظار قیمتی ارزان و یا اقتصادی را از آن داشت.

 

منبع