تاریخ درج خبر : 1401/4/20

BMW Z4 M40i یک مدل کلاسیک آینده

نسل جدید Z4 در میان تمامی مدل‌های BMW این قابلیت را دارد که به عنوان یکی از خودرو کلاسیک BMW ارشمند در آینده شناخته شود. چرا که این خودرو دارای المان‌های مهمی است که از شاخصه‌های خودروهای کلاسیک آینده برخوردار است.

برای اینکه یک خودرو به عنوان یک "کلاسیک آینده" در نظر گرفته شود، به طور کلی چند پیش نیاز وجود دارد که باید رعایت شود. اولین و مهم‌ترین مورد این است که رانندگی باید سرگرم کننده باشد. اگر کسی نمی‌خواهد آن را رانندگی کند، کسی هم نمی‌خواهد آن را بخرد.

BMW Z4 M40i یک مدل کلاسیک آینده

اگر تاریخچه‌ای پشت مدل وجود داشته باشد، معمولا کمک می‌کند. در نهایت، باید بتواند کاری را انجام دهد که بسیاری از هم عصرانش نمی‌توانند. امروزه ما یک خودرو کلاسیک غیرمنتظره در آینده در میان خود داریم و آنG29 BMW Z4 M40i است.

رودسترهای سری Z از اوایل دهه 1990 ستون اصلی برند BMW بوده‌اند و طرفداران مربوطه خود را جمع‌آوری کرده‌اند. با پیروی از نشانه‌های ظاهری مدل افسانه‌ای Z8، G29 Z4 تکاملی طبیعی از E89 Z4 با ظاهر بسیار خوب است، که دارای نشانه‌های کلاسیک خودروهای اسپرت است که نوید پیری خوبی را می‌دهند.

 تیونینگ جذاب ب ام و X6 توسط کارلکس دیزاین BMW Z4 M40i یک مدل کلاسیک آینده

برآمدگی‌های کوتاه، کاپوت بلند و چرخ‌های بزرگ به Z4 یک خودروی اسپرت تهاجمی و جاودانه می بخشد. وقتی در نظر بگیرید که شاسی در کنار A90 سوپرا توسعه یافته است، کاملا منطقی است که این خودرو باید ظاهر خوبی داشته باشد.

خودروهای سری Z همیشه در مقایسه با مدل‌های رایج‌تری مانند سری 3 یا X5، برنامه تولید محدودی داشته‌اند. اما تولید G29 Z4 یکی از پایین‌ترین تولیدات Z بوده است، علت این امر را می‌توان تا حدی به دلیل کاهش تقاضای بازار و تا حدودی به دلیل کمبود زنجیره تامین در سال‌های 2021 و 2022 ارزیابی کرد.

BMW Z4 M40i یک مدل کلاسیک آینده

با این وجود می‌توان انتظار داشت که طی سال‌های آتی شاهد عرض اندام BMW Z4 به عنوان یکی از کلاسیک‌های ارزشمند در بازارهای جهانی باشیم.

منبع