تاریخ درج خبر : 1401/8/17

نسل جدید BMW M5 در نوربرگ رینگ دیده شد

تاکنون، همه ما عکس‌های جاسوسی بی‌شماری از نسل بعدی BMW M5 (G90) دیده‌ایم. با این حال، ویدئوهای جاسوسی بهتر می‌توانند جزئیات و ابعاد و اندازه یک محصول جدید را نمایان سازند که متاسفانه تعداد این ویدئوها بسیار کم است.

به تازگی تصاویر و ویدئوهای جاسوسی جدیدی از نسل بعدی M5 (G90) در پیست نوربرگ‌رینگ توسط Automotive Mike منتشر شده است که نشان می‌دهد این سدان پرفورمنس در حال گذراندن تست‌های نهایی پیش از تولید است. با وجود پوشش استتاری سنگینی که بر روی بدنه این خودرو پوشانده شده است، می‌توان فهمید که M5 جدید تغییرات بنیادی را تجربه کرده است.

 

از آنجایی که نسل جدید بی ام و سری 7 و بی ام و سری 3 به تازگی معرفی شده‌اند، انتظار می‌رود نسل جدید سری 5 نیز سریعا نمایان شود و به صورت رسمی معرفی شود. در تصاویر موردنظر نیز به خوبی می‌توان دریافت که نسل بعدی این سدان دارای طراحی ظریف‌تر و زبان طراحی جدید بی ام و است که طرفداران M5 نیز از این موضوع خوشحال خواهند شد.

نسل جدید  ب ام و M5 در نوربرگ رینگ دیده شد

با این حال، چیزی که از دیدن، یا بهتر است بگوییم شنیدن آن خوشحال نیستم، نداشتن نت صدای خروجی از اگزوز آن است. نسل بعدی BMW M5 از سیستم انتقال قدرت هیبریدی V8 مشابه BMW XM بهره خواهد برد. این بدان معناست که این خودرو دارای موتور جدید S68 ب‌ام‌و به همراه یک سیستم هیبریدی پلاگین خواهد بود که اولین M5 هیبریدی در تاریخ را خواهد ساخت. و با این حال، با وجود داشتن یک V8 کاملا جدید و یک پیشرانه هیولایی، M5 در این ویدیو به سختی قابل شنیدن است.

 

نسل بعدی BMW M5 احتمالا در زمان معرفی توان خروجی حدود 650 اسب‌بخار خواهد داشت که آن‌ را به هیولایی مثال زدنی تبدیل خواهد کرد که به صورت تولید انبوه عرضه خواهد شد و به عنوان سریع‌ترین خودروی M تاریخ شناخته شود که ه سختی می‌توانید صدای آن را بشنوید. امید است مهندسان و طراحان ب‌ام‌و تا زمان عرضه این محصول تدابیری را بیاندیشند که حداق صدای خروجی این خودرو بهبود یابد. در غیر این صورت بسیاری از علاقه‌مندان و هواداران این محصول ناراحت خواهند شد.

 

منبع